highvolumeinjection2Στις χρόνιες τενοντοπάθειες προξενείται αλλαγή στη σύσταση της μάζας του τένοντα. Πολύ συχνά όμως αναπτύσσεται παθολογικός ιστός και γύρω από τους τένοντες αυτούς. Έτσι εμφανίζονται μικροσκοπικά αγγεία και νεύρα σε περιοχές του τένοντα που δεν θα έπρεπε φυσιολογικά να υπάρχουν (παθολογική αγγειογένεση και νευρογένεση). Αυτός ο ιστός είναι η αιτία σημαντικού μέρους του πόνου στον Αχιλλείο ή στον Επιγονατιδικό τένοντα.

Η θεραπεία «Έγχυσης Υψηλού Όγκου» (High Volume Injection) έχει αποδειχθεί σε μελέτες ασθενών και μελέτες ανασκόπησης πως βοηθά σημαντικά στη μείωση του πόνου σε χρόνιες τενοντίτιδες και στην βελτίωση της λειτουργικότητας του τένοντα.

Πως λειτουργεί η ένεση υψηλού όγκου;

Με τις ενέσεις υψηλού όγκου γίνεται αποκόλληση και καταστροφή του παθολογικού ιστού που βρίσκεται πάνω στον τένοντα. Ο τένοντας «καθαρίζεται» από τα παθολογικό ιστό που προκαλεί τον πόνο.

Πως γίνεται η θεραπεία;

Γίνεται σε περιβάλλον οργανωμένου ιατρείου. Χρησιμοποιείται τοπική αναισθησία στο δέρμα ώστε η διαδικασία να είναι τελείως ανώδυνη. Με υπερηχογραφική καθοδήγηση εντοπίζεται ο παθολογικός ιστός. Στη συνέχεια με τη βοήθεια βελόνης εγχύεται φυσιολογικός ορός, με πίεση, όγκου περίπου 30-40ml στα κατάλληλα σημεία ώστε να καταστραφεί ο παθολογικός ιστός.

highvolumeinjection 2Τι άλλο πρέπει να γνωρίζει ο ασθενής για τη θεραπεία;

• Δεν χρειάζεται κάποια προετοιμασία για τον ασθενή
  • Η θεραπεία ολοκληρώνεται σε 20-30 λεπτά
  • Καλό είναι να υπάρχει κάποιος συνοδός
  • Ο ασθενής θα πρέπει να ξεκουραστεί για το υπόλοιπο της ημέρας μετά τη θεραπεία. Θα τοποθετηθεί μία αυτοκόλλητη γάζα που θα αφαιρέσει ο ασθενής μετά από λίγες ώρες
  • Αναμένεται μια μικρή ενόχληση για 1-2 ημέρες που ελέγχεται με απλά παυσίπονα και παγοθεραπεία
  • Μπορεί να επιστρέψει στην εργασία του την επόμενη μέρα (δουλειά γραφείου) ή σε δύο ημέρες για πιο κουραστικές εργασίες

Επανεξετάζουμε τον ασθενή σε 3 εβδομάδες προκειμένου να εκτιμήσουμε τη βελτίωση και να δώσουμε περαιτέρω οδηγίες και πρόγραμμα άσκησης. Σε ένα μικρό ποσοστό ασθενών ίσως χρειασθεί δεύτερη θεραπεία.

Πλεονεκτήματα High Volume Injection

• Κατάλληλη και πολύ αποτελεσματική για τενοντοπάθειες στον Επιγονατιδικό και τη μεσότητα του Αχιλλείου τένοντα.
  • Αποτελεσματική συντηρητική θεραπεία για αχίλλειο και επιγονατιδικό
  • Ανώδυνη και ασφαλής θεραπεία